Marketing poprzez reklamę

zyczepa reklamowa ma być wykorzystywana przez dłuższy okres czasu i będzie potrzebna w różnego rodzaju miejscach. Najlepszym miejscem postawienia takiej przyczepy będzie bardzo widoczne miejsce, wokół którego codziennie przejeżdża

Marketing poprzez reklamę

Kupno przyczepy reklamowej

W niektórych przypadkach kupno przyczepy reklamowej wydaje się być bardziej opłacalne od jej wynajmu. Dzieje się tak wówczas, gdy przyczepa reklamowa ma być wykorzystywana przez dłuższy okres czasu i będzie potrzebna w różnego rodzaju miejscach. Najlepszym miejscem postawienia takiej przyczepy będzie bardzo widoczne miejsce, wokół którego codziennie przejeżdża bardzo wiele osób, które mogą ją widzieć i dzięki temu podjąć decyzję o dokonaniu zakupu jakiegoś towaru.

Poza tym kupiona przyczepa reklamowa bardzo często jeździ po miastach i miejscowościach, zwłaszcza w godzinach największego szczytu co daje nadzieję, że bardzo wiele osób zainteresuje się treścią reklamy znajdującej się na takiej przyczepie.


Wikipedia i kampania reklamowa. Czym jest?

Kampanie reklamowe mogą odbywać się w jednym medium lub być multimedialne, czyli obejmować działania w wielu różnych mediach (np. w internecie). Kampanię przygotowują agencje reklamowe, a za dobór i zakup mediów odpowiadają domy mediowe

Podstawowym parametrem kampanii reklamowej jest jej zasięg całkowity oraz (zdaniem starej szkoły marketingowej) zasięg efektywny.potrzebny przypis Intensywność kampanii w poszczególnych mediach z osobna mierzy się ilością GRP, czyli sumą cząstkowych oglądalności (lub słuchalności, czytelnictwa itp.) poszczególnych emisji w poszczególnych mediach. Intensywności GRP nie sumuje się pomiędzy mediami ze względu na różnice metodologiczne pomiarów pomiędzy mediami oraz z uwagi na różny charakter komunikatów.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kampania_reklamowa


Wikipedia o reklamie zewnętrznej

Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.

Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.

Reklama zewnętrzna jest prezentowana na specjalnie do tego przeznaczonych nośnikach reklamy: tablicach reklamowych, billboardach, citylightach, słupach ogłoszeniowych, nośnikach zamocowanych na wiatach przystankowych czy kioskach, tablicach elektronicznych, telebimach itp.

Niestandardowym rozwiązaniem w reklamie zewnętrznej jest reklama ambientowa: opakowywanie budynków lub reklama wielkoformatowa z wykorzystaniem form trójwymiarowych.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna



© 2019 http://tadbud.com.pl/